برخلاف ساخته‌های قبلی استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch)، بازی Ghost of Tsushima شامل یک سیستم انتخاب بین خوب و بد یا همان کارما (Karma System) نمی‌شود. با این حال، براساس اطلاعات منتشر شده، تصمیمات شما در شرایط مختلف تاثیر مستقیمی برروی جهان بازی و دیگر شخصیت‌های حاضر در آن خواهد داشت.


در جدیدترین جلد از مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن (Official PlayStation Magazine)، اطلاعات جدیدی از نحوه‌ی تعامل بازی‌باز با محیط اطراف و دنیای بازی Ghost of Tsushima منتشر شده است. در این مجله به این موضوع اشاره شده است که تصمیمات شما می‌تواند تاثیر مستقیمی بر رابطه‌ی شما با شخصیت‌های حاضر در بازی داشته باشد.

نحوه‌ی پیش روی در جهان بازی و داستان تا حد زیادی به کارهایی که شما می‌خواهید انجام دهید، بستگی خواهد داشت. همان‌طور که شما به صورت یک‌نفره به جنگ علیه ارتش مغول‌ها می‌روید، با افراد زیادی متحد خواهید شد و تصمیماتی که در شرایط مختلف می‌گیرید استحکام پیوند بین شما و آن‌ها را مشخص خواهد کرد. شیمورا (Shimura) ممکن است با نحوه‌ی مبارزات شما مشکل داشته باشد. ماکوتو (Makoto) یک کمان‌دار خبره است که در استفاده از شمشیر نیز مهارت بالایی دارد و می‌تواند برای شما یک یار ارزشمند بوده و داستان نبردهای شما را در سراسر منطقه پخش کند. با این حال، اگر او مخالف تصمیمات شما باشد، ممکن است در نهایت در مقابل شما قرار بگیرد و با شما مبارزه کند.

 

منبع :گیمفا